Dostęp do naszego biura w czasie pandemii COVID-19

Wizyty w naszym biurze prosimy uzgadniać telefonicznie
pod nr telefonu: 663-188-181

lub mailowo pod adresem: biuro@107ek.pl

W reakcji na zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego oraz w związku ze zwiększoną liczbą zachorowań na COVID-19, mając na uwadze zapewnienie pracownikom maksymalnego poziomu bezpieczeństwa, ciągłości działania firmy, a przede wszystkim zapewnienia najlepszej obsługi naszych klientów i partnerów biznesowych, wdrożyliśmy zalecenia, których celem jest zminimalizowanie wpływu rozprzestrzeniania się koronawirusa na funkcjonowanie Biura Rachunkowego 107ek Sp. z o.o.

Na bieżąco będziemy śledzić rozwój sytuacji i podejmować dodatkowe działania adekwatne do rozwoju sytuacji.
• Naszych Klientów prosimy o wybór kontaktu telefonicznego lub e-mailowego. Nasza kadra pracuje częściowo w biurze, a częściowo zdalnie.
• Zachęcamy do komunikacji poprzez wdrożenie indywidualnego podglądu do swoich rozliczeń w naszym systemie Enova – Pulpit Klienta Biura Rachunkowego 107ek, w którym znajdą Państwo aktualne informacje z zakresu rozliczeń podatkowych.
• Usługa odbioru dokumentów z siedziby klienta – prosimy przygotowanie i przekazywanie dokumentów w sposób jak najmniej kontaktowy, przy użyciu niezbędnych środków ochrony.
• W miarę możliwości dokumenty prosimy przesyłać drogą elektroniczną.
• Zalecamy, aby wszelką korespondencję, gdy droga elektroniczna nie jest możliwa, przesyłać do nas za pośrednictwem Poczty Polskiej (a nie kurierem), co umożliwia skuteczne doręczenie w warunkach obecnie panujących.
• Jeżeli konieczne jest dostarczenie dokumentów osobiście, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
• Najnowsze informacje i zalecenia polecamy sprawdzać na oficjalnych stronach rządowych o koronawirusie.
Jako biuro pracujemy i pozostajemy do Państwa dyspozycji w tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji.

107ek
Spółka z o.o.
ul. Irysowa 1,
55-040 Bielany Wrocławskie
Tel: +48 605 483 771
E-mail: biuro@107ek.pl

NIP: 8961590047 KRS: 0000807425